USFF | i3-2120 | 4GB DDR3 | 120GB SSD | DVD-ROM | HD 2000 | Win 10 Pro | Silver
Zobraziť detaily
Cena:
129.00 €
s DPH
USFF | i3-2120 | 4GB DDR3 | 120GB SSD | DVD-ROM | HD 2000 | Win 10 Pro | Gold
Zobraziť detaily
Cena:
149.00 €
s DPH
SFF | i3-3220 | 4GB DDR3 | 500GB HDD 3,5" | NO ODD | HD 2500 | Win 10 Pro | Silver
Zobraziť detaily
Cena:
159.00 €
s DPH
USFF | i3-2120 | 4GB DDR3 | 120GB SSD | DVD-ROM | HD 2000 | Win 10 Pro | Silver
Zobraziť detaily
Cena:
207.00 €
s DPH
i3-6100 | 8GB DDR4 | 240GB SSD | DVD-RW | HD 530 | Win 10 Pro | Gold | 6. Generation
Zobraziť detaily
Cena:
250.80 €
s DPH
i3-6100 | 8GB DDR4 | 240GB SSD | DVD-RW | HD 530 | Win 10 Pro | Silver | 6. Generation
Zobraziť detaily
Cena:
269.00 €
s DPH
Každý produkt u nás prechádza po testoch, diagnostike aj kozmetickou kategorizáciou, kde sa zaradí do príslušnej kategórie: Platinum, Gold, Silver alebo Bronze. Produkty, ktoré vykazujú väčšie stopy predošlého zaobchádzania a kozmetické vady sú na ňom viditeľnejšie, sú samozrejme cenovo zvýhodnené. Kozmetické vady však nemajú vplyv na plnú funkčnosť produktu, preto si dovoľujeme poskytnúť na všetky produkty 2-ročnú záruku.
1. Objednávka
Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.
2. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho v prípade zásielkového spôsobu doručenia tovaru (nevzťahuje sa na osobné prevzatie tovaru v mieste predávajúceho) sa riadi ustanoveniami zákona 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov.
- Kontaktujte nás (viď kontakt), že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a Vaším číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.
- Zašlite ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
» tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
» tovar musí byť nepoškodený
» tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atd.)
» zašlite spolu s kópiou dokladom o kúpe
- Tovar, prosíme, posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám doporučene - nie na dobierku.
- Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 dní po odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru.
- V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy.
3. Storno objednávky
Storno objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
Storno objednávky zo strany predávajúceho:
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
* objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.)
* tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnyych dní.
4. Dodacie podmienky
Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizovane v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 1-5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci podľa pokynov kupujúceho. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad, návod na používanie výrobku a záručný list.
Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu. Konkrétny spôsob dodania si zvolíte v sekcii Košík.
5. Zodpovednosť za vady tovaru a záruka
6. Ochrana osobných dát
Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch.
Na základe ustanovení §34 až 42 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uvádzame že prevádzkovateľom daného B2C shopu je spoločnosť eD’ system Slovakia, s.r.o.. Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byt informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.
Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (heckerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.
Reklamácie má právo kupujúci uplatniť u predajcu, pripadne v autorizovanom servisnom stredisku.
/Autorizované záručné strediska sú uvedené na konci záručných podmienok./ Záručné podmienky sa riadia nižšie uvedenými informáciami.
Zodpovednosť za vady a záruka Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodeníza prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca.
Reklamácie mechanického poškodenia výrobku nie je možné reklamovať. Skryté vady, ktoré neboli zjavné pri prevzatí zásielky alebo vznikli počas záručnej doby, je nutné uplatniť okamžite po ich odhalení. Po uplynutí záručnej doby právo zo zodpovednosti predávajúceho za vady výrobkov zaniká. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.
Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Obchodným zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca, a je uvedené v záručnom liste prípadne doklade o kúpe. Záruka pre všetky fyzické osoby, ktoré výrobok nepoužívajú na podnikateľské účely je podľa Občianskeho zákonníka 24 masiacov bez ohľadu k tomu, akú záruku dá výrobca,či iný dodávateľ.
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa /nevzťahuje sa na právnické osoby/ pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.) kupujúci ktorí nevyužívajú predmet dodávky na svoju podnikateľskú majú právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do siedmych pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Je však nevyhnutné, aby v liste kupujúci uviedol, o aký tovar ide, aká bola jeho cena, kedy ním bol prevzatý a akým spôsobom žiada vrátiť peniaze.
Je však nevyhnutné, aby kupujúci vrátil tovar súčasne s odsúpením od zmluvy: - nepoškodený - v pôvodnom obale - kompletný, so záručným listom - s kópiou dokladu o jeho zakúpení
Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu peniaze najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru (napr. poštovné, náklady na prepravu tovaru atď.), ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný.
24 mesačná záruka spoločnosti Apple Spoločnosť Apple celosvetovo poskytuje štandartne na svoje výrobky záruku 12 mesiacov (World Wide Warranty). Od 27.10.2008 sú všetky Apple výrobky na Slovensku predávané s 24 mesačnou zárukou (tá je ale uplatniteľná len na území Slovenskej republiky). Na Apple výrobky predané pred týmto dátumom sa táto zmena nevzťahuje, t.j poskytnutie záručnej opravy sa riadi pravidlami platnými v dobe uskutočnenia predaja (jednoročná, resp. dvojročná záruka).
Zánik záruky Oprávnenie na záručnú opravu zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku vo vyložene nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom elektrickom alebo magnetickom poli), používaním v rozpore s technickou dokumentáciou, poškodením zariadenia, porušením plomby, pripojením na nevyhovujúcu elektrickú sieť, počítačovými vírusmi, stratou dát na pamäťových nosičoch a médiách, použitím neoriginálneho spotrebného materiálu, použitím nelegálneho software, neodbornou manipuláciou, inštaláciou a zanedbanou údržbou alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou (tj. technikom servisnej alebo predávajúcej organizácie).
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené živelnou pohromou. Uplynutím záručnej doby. Neručíme za stratu dát počas opravy pevného disku, resp. iného pamäťového nosiča !!!
Neoprávnená reklamácia Pokiaľ sa pri oprave zistilo, že závada vznikla spôsobom, ktorý je vylúčený zo záručných podmienok, alebo sa závada neprejaví, je kupujúci /právnická osoba/ povinný uhradiť servisu alebo predávajúcemu náklady spojené so stratou času a náklady spojené s nutnou manipuláciou s výrobkom (tj. 23,21 € s DPH).